1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/mirrors-ebiten

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
run_mobile.go 1.2 КБ
Копировать Редактировать Web IDE Исходные данные Просмотреть построчно История
Hajime Hoshi Отправлено 14.10.2023 18:06 27fd105
// Copyright 2021 The Ebiten Authors
//
// Licensed under the Apache License, Version 2.0 (the "License");
// you may not use this file except in compliance with the License.
// You may obtain a copy of the License at
//
// http://www.apache.org/licenses/LICENSE-2.0
//
// Unless required by applicable law or agreed to in writing, software
// distributed under the License is distributed on an "AS IS" BASIS,
// WITHOUT WARRANTIES OR CONDITIONS OF ANY KIND, either express or implied.
// See the License for the specific language governing permissions and
// limitations under the License.
//go:build android || ios
package ebiten
import (
"github.com/hajimehoshi/ebiten/v2/internal/ui"
)
// RunGameWithoutMainLoop runs the game, but doesn't call the loop on the main (UI) thread.
// RunGameWithoutMainLoop returns immediately unlike Run.
//
// Ebitengine users should NOT call RunGameWithoutMainLoop.
// Instead, functions in github.com/hajimehoshi/ebiten/v2/mobile package calls this.
//
// TODO: Remove this. In order to remove this, the gameForUI should be in another package.
func RunGameWithoutMainLoop(game Game, options *RunGameOptions) {
op := toUIRunOptions(options)
ui.Get().RunWithoutMainLoop(newGameForUI(game, op.ScreenTransparent), op)
}

Опубликовать ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/mirrors-ebiten.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/mirrors-ebiten.git
oschina-mirror
mirrors-ebiten
mirrors-ebiten
main