1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/Mogoson-mgs.machinery

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
Внести вклад в разработку кода
Синхронизировать код
Отмена
Подсказка: Поскольку Git не поддерживает пустые директории, создание директории приведёт к созданию пустого файла .keep.
Loading...
README.md

[TOC]

MGS.Machinery

Summary

  • Unity plugin for binding machinery joint in scene.

Demand

  • Binding complete construction machinery, example crane, road roller, loader, grader and excavator.
  • Binding rotate joints, example: upcar of crane, external gearing and inner gearing.
  • Binding slider joints, example: big arm and landing legs of crane, waist articulation of road roller.
  • Binding hydraulic cylinder.
  • Binding dynamic spring.
  • Binding crank roker, example: scraper bucket of loader, bucket of excavator.
  • Binding crank slider, example: reciprocating engine, aircraft planetary engine.
  • Binding mesh Gear.
  • Binding worm gear.
  • Binding belt flywheel.
  • Binding vibrator.
  • Binding differential.
  • Binding transmission.
  • Binding chain belt.

Environment

  • Unity 5.0 or above.
  • .Net Framework 3.0 or above.

Platform

  • Windows

Version

  • 1.1.0

Achieve

  • Mechanism : Define abstract joint, hinge and mechanism.
  • FreeCrank : Free rotate around Z axis.
  • GearCrank : Free rotate around Z axis, can be drived by linear velocity.
  • LimitCrank : Rotate around Z axis in the angle range.
  • CrankRocker : Crank rocker mechanism.
  • CrankSlider : Crank slider mechanism.
  • RockerHinge : Hinge of roker, rotate around the axis follow roker.
  • RockerJoint : Roker joint, always look at target joint.
  • RockerLimiter : Limiter of roker, limit the distance of a pair rokers.
  • RockerRivet : Rivet of roker, keep the same position(world space) as the target joint.
  • RockerSpring : Rocker spring look at joint.
  • Slider : Slider joint.
  • SliderArm : Sequence slider arm, drive from first joint to last joint.
  • Synchronizer : Synchronous mechanisms, drive multi mechanisms at the same time.
  • Transmission : Differential mechanisms, drive multi mechanisms by ratio velocity at the same time.
  • MechanismDriver : Universal mechanism driver.
  • Gear : Gear rotate around axis Z.
  • Axle : Axle rotate around axis Z.
  • CoaxialGear : Coaxial gear with the same axis as another gear.
  • WormGear : Worm gear mechanism.
  • WormShaft : Worm shaft mechanism.
  • Belt : Move texture UV on X axis.
  • LinearVibrator : Reciprocating motion on Z axis.
  • CentrifugalVibrator : Eccentric motion around Z axis.
  • Motor : Motor provide power to drive axle.
  • Differential : Ordinary differential.
  • ChainBelt: Belt base curve chain.

Demo

  • Demos in the path "MGS.Packages/Machinery/Demo/" provide reference to you.

Copyright © 2022 Mogoson. mogoson@outlook.com

Комментарии ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

Введение

Плагин Unity для связывания механического соединения в сцене. Развернуть Свернуть
Apache-2.0
Отмена

Обновления (6)

все

Участники

все

Недавние действия

Загрузить больше
Больше нет результатов для загрузки
1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/Mogoson-mgs.machinery.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/Mogoson-mgs.machinery.git
oschina-mirror
Mogoson-mgs.machinery
Mogoson-mgs.machinery
master