1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/cocos-cocos-engine

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
README.md 1.3 КБ
Копировать Редактировать Web IDE Исходные данные Просмотреть построчно История
江战 Отправлено 15.07.2022 08:53 2234d57

cocos-engine native part

It is the native backend of Cocos Creator. It works on iOS, Android, macOS and Windows.

Coding format and coding style

The coding format file is .clang-format, and the coding style format file is .clang-tidy. Please use clang-format to format the codes and use clang-tidy to fix the coding style before committing codes. See the linter auto-fix guide for more information.

Build Requirements

  • Xcode 11.5+ to build mac games
  • or Visual Studio 2017 15.7+ / Visual Studio 2019 to build win64 games
  • NDK 21-22 is required to build Android games (23+ is not supported)
  • Cmake 3.8+ is required

System Requirements

  • macOS 10.14+
  • iOS 11.0+
  • 64-bit Windows 7+
    • with vulkan 1.0 to 1.2 if want to run with vulkan
  • Android 4.4+
    • Android 7+ if want to run with vulkan

C++ related

  • use C++17, but can only use these C++17 features

Опубликовать ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/cocos-cocos-engine.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/cocos-cocos-engine.git
oschina-mirror
cocos-cocos-engine
cocos-cocos-engine
develop