Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
removeFromScene
argument set (thanks @iamchristopher)sys.lights
instead of the Scene variable to avoid errors due to injection removal.text
property instead of the parent
property. Fix #3375 (thanks @rexrainbow)scene.start()
and providing no arguments (thanks @migiyubi)Phaser.GameObjects.GameObject
(thanks @rexrainbow)setText
on a BitmapText object will now recalculate its display origin values. Fix #3350 (thanks @migiyubi)onContextRestored
callback won't be defined any more unless the WebGL Renderer is in use in the following objects: BitmapMask, Static Tilemap, TileSprite and Text. This should allow those objects to now work in HEADLESS mode. Fix #3368 (thanks @16patsle)updateSize
and updateOrigin
(both true by default) which will update the size and origin of the Game Object respectively. Fix #3339 (thanks @Jerenaux)Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )