Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
remove-files-webpack-plugin
plugin has been moved to a devDependency (thanks @noseglid)UpdateList.shutdown
wasn't removing the Scene Update event listener, causing actions to be multiplied on Scene restart (such as animation playback). Fix #4799 (thanks @jronn)Container.mask
wouldn't render in WebGL due to a change in the way child masks were handled. Container masking now works again as in 3.19. Fix #4803 (thanks @paulsymphony)DynamicTilemapLayer.setCollision
would cause an indexOf
error when trying to access the layer data. Fix #4800 (thanks @PavelMishin)SceneManager.run
(and consequently ScenePlugin.run
) was using an out-dated way of checking if a Scene was paused before trying to resume it, causing a Scene to be started again instead of resumed. It now uses the Systems.isPaused
function instead. Fix #3931 (thanks @alexeymolchan)My thanks to the following for helping with the Phaser 3 Examples, Docs and TypeScript definitions, either by reporting errors, fixing them or helping author the docs:
@xSke
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )