Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
destroyChild
that will call destroy
on the child after removing it.destroyChild
that will call destroy
on all children in the Group after removing them.setLite
to setLiteCollision
.setPassive
to setPassiveCollision
.setFixed
to setFixedCollision
.setActive
to setActiveCollision
, previously the setActive
collision method was overwriting the Game Objects setActive
method, hence the renaming.Phaser.GameObjects.RetroFont
. Previously, you would access the parser and constants via BitmapText
, i.e.: Phaser.GameObjects.BitmapText.ParseRetroFont.TEXT_SET6
. This has now changed to its own namespace, so the same line would be: Phaser.GameObjects.RetroFont.TEXT_SET6
. The Parser is available via Phaser.GameObjects.RetroFont.Parse
. This keeps things cleaner and also unbinds RetroFont from BitmapText, allowing you to cleanly exclude it from your build should you wish. All examples have been updated to reflect this.removeFromScene
option in Group.remove or Group.clear it will remove the child/ren from the Scene to which they belong, not the Scene the Group belongs to.My thanks to the following for helping with the Phaser 3 Examples, Docs and TypeScript definitions, either by reporting errors, fixing them or helping author the docs:
@Fabadiculous @Antriel
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )