Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
Return to the Change Log index.
BitmapText.setLineSpacing
is a new method that allows you to set the vertical spacing between lines in multi-line BitmapText Game Objects. It works in the same was as spacing for Text objects and the spacing value can be positive or negative. See also BitmapText.lineSpacing
for the property rather than the method.BitmapText
Game Object has two new read-only properties displayWidth
and displayHeight
. This allows the BitmapText to correctly use the GetBounds
component.BitmapText
Game Object now has the GetBounds
component added to it, meaning you can now correctly get its dimensions as part of a Container. Fix #6237 (thanks @likwidgames)GetBitmapTextSize
function now includes an extra property in the resulting BitmapTextCharacter
object called idx
which is the index of the character within the Bitmap Text, without factoring in any word wrapping (thanks @JaroVDH)GetBitmapTextSize
function caused kerning to not be applied correctly to Bitmap Text objects. This now works across WebGL and Canvas (thanks @arbassic @TJ09)Return to the Change Log index.
📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )