1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/mirrors-phaser

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
CanvasRenderer.md 1.3 КБ
Копировать Редактировать Web IDE Исходные данные Просмотреть построчно История
Richard Davey Отправлено 12.04.2023 20:50 842c60f

Phaser 3.60.0 Change Log

Return to the Change Log index.

Canvas Renderer Updates

  • BlitterCanvasRenderer will now skip the drawImage call in canvas if the frame width or height are zero.
  • ParticleManagerCanvasRenderer will now skip the drawImage call in canvas if the frame width or height are zero.
  • CanvasSnapshot will now skip the drawImage call in canvas if the frame width or height are zero.
  • TextureManager.getBase64 will now skip the drawImage call in canvas if the frame width or height are zero.
  • TilemapLayerCanvasRenderer will now skip the drawImage call in canvas if the frame width or height are zero.

Canvas Renderer Bug Fixes

  • The CanvasRenderer.snapshotCanvas method used an incorrect reference to the canvas, causing the operation to fail. It will now snapshot a canvas correctly. Fix #5792 #5448 (thanks @rollinsafary-inomma @samme @akeboshi1)
  • With roundPixels set to true in the game or camera config, Sprites will no longer render at sub-pixel positions under CANVAS. Fix #5774 (thanks @samme)

Return to the Change Log index.

📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord

Опубликовать ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/mirrors-phaser.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/mirrors-phaser.git
oschina-mirror
mirrors-phaser
mirrors-phaser
master