Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
Return to the Change Log index.
BlitterCanvasRenderer
will now skip the drawImage
call in canvas if the frame width or height are zero.ParticleManagerCanvasRenderer
will now skip the drawImage
call in canvas if the frame width or height are zero.CanvasSnapshot
will now skip the drawImage
call in canvas if the frame width or height are zero.TextureManager.getBase64
will now skip the drawImage
call in canvas if the frame width or height are zero.TilemapLayerCanvasRenderer
will now skip the drawImage
call in canvas if the frame width or height are zero.CanvasRenderer.snapshotCanvas
method used an incorrect reference to the canvas, causing the operation to fail. It will now snapshot a canvas correctly. Fix #5792 #5448 (thanks @rollinsafary-inomma @samme @akeboshi1)roundPixels
set to true in the game or camera config, Sprites will no longer render at sub-pixel positions under CANVAS. Fix #5774 (thanks @samme)Return to the Change Log index.
📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )