Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
Return to the Change Log index.
ColorMatrix.set
, reset
and getData
methods all now use the built-in Float32 Array operations, making them considerably faster.ColorMatrix._matrix
and _data
are now Float32Arrays.ColorMatrix.BLACK_WHITE
is a new constant used by blackwhite operations.ColorMatrix.NEGATIVE
is a new constant used by negative operations.ColorMatrix.DESATURATE_LUMINANCE
is a new constant used by desaturation operations.ColorMatrix.SEPIA
is a new constant used by sepia operations.ColorMatrix.LSD
is a new constant used by LSD operations.ColorMatrix.BROWN
is a new constant used by brown operations.ColorMatrix.VINTAGE
is a new constant used by vintage pinhole operations.ColorMatrix.KODACHROME
is a new constant used by kodachrome operations.ColorMatrix.TECHNICOLOR
is a new constant used by technicolor operations.ColorMatrix.POLAROID
is a new constant used by polaroid operations.ColorMatrix.SHIFT_BGR
is a new constant used by shift BGR operations.Color.setFromHSV
would not change the members h
, s
and v
, only the RGB properties. It now correctly updates them both. Fix #6276 (thanks @rexrainbow)Display.RGB.equals
will now return the correct result. Previously, it would always return false
(thanks @samme)Return to the Change Log index.
📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )