Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
Return to the Change Log index.
Container.addHandler
will now call GameObject.addedToScene
.Container.removeHandler
will now call GameObject.removedFromScene
.Container.removeHandler
now specifies the context for Events.DESTROY
, fixing an issue where objects moved from one container, to another, then destroyed, would cause sys
reference errors. Fix 5846 (thanks @sreadixl)Container.removeAll
(which is also called when a Container is destroyed) will now directly destroy the children, if the given parameter is set, rather than doing it after removing them via the event handler. This fixes an issue where nested Containers would add destroyed children back to the Scene as part of their shutdown process. Fix #6078 (thanks @BenoitFreslon)Container.pointToContainer
method would ignore the provided output
parameter, but now uses it (thanks @vforsh)ContainerCanvasRenderer
would pass in a 5th container
parameter to the child renderCanvas
call, which was breaking the GraphicsCanvasRenderer
and isn't needed by any Game Object, so has been removed. Fix #6093 (thanks @Antriel)Return to the Change Log index.
📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )