1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/mirrors-phaser

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
GraphicsGameObject.md 1.1 КБ
Копировать Редактировать Web IDE Исходные данные Просмотреть построчно История
Richard Davey Отправлено 12.04.2023 20:50 842c60f

Phaser 3.60.0 Change Log

Return to the Change Log index.

Graphics Game Object New Features

  • The Graphics.strokeRoundedRect and fillRoundedRect methods can now accept negative values for the corner radius settings, in which case a concave corner is drawn instead (thanks @rexrainbow)
  • Earcut has been updated to version 2.2.4. This release improves performance by 10-15% and fixes 2 rare race conditions that could leave to infinite loops. Earcut is used internally by Graphics and Shape game objects when triangulating polygons for complex shapes.

Graphics Game Object Bug Fixes

  • Graphics.strokeRoundedRect would incorrectly draw the rectangle if you passed in a radius greater than half of the smaller side. This is now clamped internally (thanks @temajm)

Return to the Change Log index.

📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord

Опубликовать ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/mirrors-phaser.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/mirrors-phaser.git
oschina-mirror
mirrors-phaser
mirrors-phaser
master