Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
Return to the Change Log index.
Mesh.setTint
is a new method that will set the tint color across all vertices of a Mesh (thanks @rexrainbow)Mesh.tint
is a new setter that will set the tint color across all vertices of a Mesh (thanks @rexrainbow)Mesh.clearTint
is a new method that will clear the tint from all vertices of a Mesh (thanks @rexrainbow)GenerateVerts
function has a new optional parameter flipUV
which, if set, will flip the UV texture coordinates (thanks cedarcantab)GenerateVerts
function no longer errors if the verts and uvs arrays are not the same size and containsZ
is true (thanks cedarcantab)Face.update
is a new method that updates each of the Face vertices. This is now called internally by Face.isInView
.Vertex.resize
is a new method that will set the position and then translate the Vertex based on an identity matrix.Vertex.update
method now returns this
to allow it to be chained.Mesh.addVertices
will now throw a console warning if invalid vertices data is given to the method (thanks @omniowl)Mesh.addVerticesFromObj
will now throw a console warning if invalid vertices data is given to the method (thanks @omniowl)Return to the Change Log index.
📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )