1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/mirrors-phaser

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
TextGameObject.md 1.5 КБ
Копировать Редактировать Web IDE Исходные данные Просмотреть построчно История
Richard Davey Отправлено 12.04.2023 20:50 842c60f

Phaser 3.60.0 Change Log

Return to the Change Log index.

Text Game Object New Features

  • GameObjects.Text.appendText is a new method that will append the given text, or array of text, to the end of the content already stored in the Text object.

Text Game Object Updates

  • When passing a TextStyle configuration object to the Text Game Objects setStyle method, it would ignore any metrics data it may contain and reset it back to the defaults. It will now respect the metrics config and use it, if present. Fix #6149 (thanks @michalfialadev)

Text Game Object Bug Fixes

  • The Text.advancedWordWrap function would incorrectly merge the current and next lines when wrapping words with carriage-returns in. Fix #6187 (thanks @Ariorh1337 @robinheidrich)
  • When using RTL (right-to-left) Text Game Objects, the Text would vanish on iOS15+ if you changed the text or font style. The context RTL properties are now restored when the text is updated, fixing this issue. Fix #6121 (thanks @liorGameDev)
  • Text with RTL enabled wouldn't factor in the left / right padding correctly, causing the text to be cut off. It will now account for padding in the line width calculations. Fix #5830 (thanks @rexrainbow)

Return to the Change Log index.

📖 Read the Phaser 3 API Docs 💻 Browse 2000+ Code Examples 🤝 Join the awesome Phaser Discord

Опубликовать ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/mirrors-phaser.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/mirrors-phaser.git
oschina-mirror
mirrors-phaser
mirrors-phaser
master