Слияние кода завершено, страница обновится автоматически
Please also see the 3.80 Change Log for details about the major 3.80 release.
RenderTexture
crashing in the presence of a light.Shader.setRenderToTexture()
after the game has started running. Actually, the root cause was leaving new WebGL textures bound after creation.TextureSource.setFlipY
always updates the texture.flipY
from render textures in Shader
and DynamicTexture
.TouchManager
that would prevent clicks from outside the game window from being registered. Fix #6747 (thanks @ulsoftnaver @jaxtheking)onMouseUpWindow
and onMouseDownWindow
in the MouseManager
so they now check for sourceCapabilities.firesTouchEvents
and if found, abort registering the event. This new browser event property is designed to prevent you accidentally registering a Mouse Event when a Touch Event has just occurred (see https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/InputDeviceCapabilities/firesTouchEvents)Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )