1 В избранное 0 Ответвления 0

OSCHINA-MIRROR/mirrors-phaser

Присоединиться к Gitlife
Откройте для себя и примите участие в публичных проектах с открытым исходным кодом с участием более 10 миллионов разработчиков. Приватные репозитории также полностью бесплатны :)
Присоединиться бесплатно
Клонировать/Скачать
CHANGELOG-v3.80.1.md 1.2 КБ
Копировать Редактировать Web IDE Исходные данные Просмотреть построчно История
Richard Davey Отправлено 27.02.2024 18:56 1ba0183

Version 3.80.1 - Nino - 27th February 2024

Please also see the 3.80 Change Log for details about the major 3.80 release.

Bug Fixes

  • Fix RenderTexture crashing in the presence of a light.
  • Fix failure to restore compressed textures after WebGL context loss.
  • Fix a single WebGL error, with no visual side-effects, from occurring while calling Shader.setRenderToTexture() after the game has started running. Actually, the root cause was leaving new WebGL textures bound after creation.
  • Ensure that TextureSource.setFlipY always updates the texture.
  • Remove unsynced flipY from render textures in Shader and DynamicTexture.
  • Reverted a change made in TouchManager that would prevent clicks from outside the game window from being registered. Fix #6747 (thanks @ulsoftnaver @jaxtheking)

Updates

Опубликовать ( 0 )

Вы можете оставить комментарий после Вход в систему

1
https://api.gitlife.ru/oschina-mirror/mirrors-phaser.git
git@api.gitlife.ru:oschina-mirror/mirrors-phaser.git
oschina-mirror
mirrors-phaser
mirrors-phaser
master