Return to the Change Log index.
MatterCollisionEvents
integrationIntegrated MatterCollisionEvents
plugin functionality directly into the Matter.World
class to handle collision events (collisionStart
, collisionActive
, and collisionEnd
) more effectively.
Three new events are available on Matter.Body
:
onCollide
onCollideEnd
onCollideActive
These events correspond to the Matter events collisionStart
, collisionActive
and collisionEnd
, respectively.
You can listen to these events via Matter.Events
or they will also be emitted from the Matter World.
Also added to Matter.Body
are three convenience functions:
Matter.Body.setOnCollide(callback)
Matter.Body.setOnCollideEnd(callback)
Matter.Body.setOnCollideActive(callback)
To register an event callback, provide a function of type (pair: Matter.Pair) => void
.
Вы можете оставить комментарий после Вход в систему
Неприемлемый контент может быть отображен здесь и не будет показан на странице. Вы можете проверить и изменить его с помощью соответствующей функции редактирования.
Если вы подтверждаете, что содержание не содержит непристойной лексики/перенаправления на рекламу/насилия/вульгарной порнографии/нарушений/пиратства/ложного/незначительного или незаконного контента, связанного с национальными законами и предписаниями, вы можете нажать «Отправить» для подачи апелляции, и мы обработаем ее как можно скорее.
Опубликовать ( 0 )